Subject: Kooli andmekaitsetingimused
From: "Emma Loore Sinitamm" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 15 Aug 2024 12:55:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Kirjutan seoses meie kooli andmekaitsetingimuste ja GDPR-i nõuete
täitmisega. Oleme loonud veebilehe, mis tutvustab kooli
<https://www.murg.ee/andmekaitsetingimused> andmekaitsetingimusi, kuid
seda ei ole allkirjastatud ega ametlikult kinnitatud. Saatsime selle aasta
alguses eKooli kaudu lastevanematele, kes said iga tingimuse kohta
otsustada, kas nad nõustuvad sellega või mitte.
Minu küsimus on, kas selline veebileht on meie koolile piisav või peaksime
looma eraldi kinnitatud dokumendi, mis sätestab kindlad nõuded, näiteks
milliseid veebilehti õpilased õppetööks kasutavad ja kuidas kontode
loomine nendel lehtedel toimub. Kuigi mainime
<https://www.murg.ee/sites/default/files/dok/TALLINNA%20MUSTAM%C3%84E%20RI
IGIG%C3%9CMNAASIUMI%20KODUKORD_03.10.2023.pdf>  kodukorras eKooli ja
Teamsi kasutamist, võib see olla ebapiisav.
Samuti sooviksin teada, kuidas saaksime koolis reguleerida, et õpetajad ei
laseks õpilastel õppetöö raames suvalistele veebilehtedele kontosid luua.
Kas peaksime selle kuskil eraldi sätestama?
Ootan Teie juhiseid ja soovitusi, kuidas edasi tegutseda.
Tervitades
Emma Loore Sinitamm
haridustehnoloog
Mustamäe Riigigümnaasium
www.murg.ee <http://www.murg.ee>